Inno
Inno on perheyritys, jonka juuret ulottuvat vuoteen 1975. Tämä innovatiivisen tuotesuunnittelun pioneeri on sitoutunut alkuperäisen designiin, korkeaan laatuun ja vastuulliseen tuotantoon. Sisustusarkkitehti Harri Korhonen perusti yrityksen, ja nyt Innolla on ilo esitellä toinen sukupolvi johdossa, kun Niklas Korhonen on ottanut yrityksen ohjat käsiinsä.
Innon laajaan valikoimaan kuuluvat tuolit, jakkarat, sohvat, pöydät ja asusteet, jotka muokkautuvat käyttäjänsä mukaan. Innolla on selkeä visio: he haluavat tuottaa alkuperäisiä ja toimivia design-huonekaluja, jotka palvelevat arkkitehteja "työkaluina". Tuotteiden tavoitteena on vastata jopa kaikkein korkeimpiin vaatimuksiin, erityisesti julkisissa tiloissa.
Viimeisen vuosikymmenen aikana Inno on kehittänyt "cozy office" -konseptin. Se on tuotesarja, joka on suunniteltu sopimaan sekä julkisiin että kotiympäristöihin. Tuotteet on suunniteltu laadukkaiksi ja design-tietoisille ihmisille, jotka arvostavat yksityiskohtia ja haluavat tuotteensa olevan toimivia sekä estetiikaltaan miellyttäviä. Innon vahva usko on, että hyvän tuotteen on annettava enemmän kuin pelkkä ulkonäkö ja toiminto – sen on tunnuttava oikealta. Se on palvelus, jonka he haluavat tarjota jokaiselle asiakkaalleen.
Innon laajaan valikoimaan kuuluvat tuolit, jakkarat, sohvat, pöydät ja asusteet, jotka muokkautuvat käyttäjänsä mukaan. Innolla on selkeä visio: he haluavat tuottaa alkuperäisiä ja toimivia design-huonekaluja, jotka palvelevat arkkitehteja "työkaluina". Tuotteiden tavoitteena on vastata jopa kaikkein korkeimpiin vaatimuksiin, erityisesti julkisissa tiloissa.
Viimeisen vuosikymmenen aikana Inno on kehittänyt "cozy office" -konseptin. Se on tuotesarja, joka on suunniteltu sopimaan sekä julkisiin että kotiympäristöihin. Tuotteet on suunniteltu laadukkaiksi ja design-tietoisille ihmisille, jotka arvostavat yksityiskohtia ja haluavat tuotteensa olevan toimivia sekä estetiikaltaan miellyttäviä. Innon vahva usko on, että hyvän tuotteen on annettava enemmän kuin pelkkä ulkonäkö ja toiminto – sen on tunnuttava oikealta. Se on palvelus, jonka he haluavat tarjota jokaiselle asiakkaalleen.